tisdag 15 juni 2010

SD

Jag är så trött på SD:s propaganda om invandring. Jag är så trött på att höra att vi invandrare kostar samhället massvis. Jag är så trött på att höra att vi invandrare är kriminella. Jag är så trött på att höra att vi förstör Sveriges välfärd, intressant nog mördar vi svenskar också, etc etc etc....

De snackar så mycket skit och dessvärre detta hyckleri fortsätter. Antalet SD:are ökar,dessa människohatare har inget vettigt argument och komma med. Jag förstår inte att människor i detta land tror på människor som bär så mycket hat inom sig. Hatet handlar om oss muslimer-alltså våran religion hotar mänskligheten enligt SD, intressant. Vi muslimer är mordiska kravmaskiner från hatets religion enligt dessa idioter. Jag förstår inte och kommer nog aldrig att förstå heller hur en del tänker och kan hata människor pga deras tro........

Jag är riktigt trött på SD och vill inte veta av de. Varför finns de? Varför finns det människor som hatar andra människor? skulle inte alla människor må bra om vi alla kunde leva sida vid sida,utan några gränser?
Kärlek och respekt