fredag 23 april 2010

Gamlebygruppboende


Idag var hela personalgruppen och hälsade på ungdomsboendet i Gamleby. Jag fick känslan av en institution - väldigt kala väggar och inga varma färger någonstans,väldigt trist och lite skitig boende. Personalen kändes inte heller energifyllda utan allmänt tråkiga, skit trist. jag blev glad av att jag inte jobbade på denna boende.

Idag har jag en sprängande huvudvärk och jag vill bara kräkas. Även idag har jag blandade känslor ang jobbet och jag vet varken in eller ut. Jag vet inte hur jag ska bete mig? Vill jag ha det här jobbet? Vad får jag för utbyte? Jag vet att jag kan bidra med mycket men vad får jag tillbaka?

Jag måste få fundera och kanske vara lite strategisk. Jag måste spela korten rätt om hur jag vill att min framtida jobb ska se ut. Det enda jag är helt säker på är att detta jobb blir kortvarigt för mig och hoppas bara att ngt annat dyker upp snart. Våran chef är underbar och även personalen men det känns inte helt ok för mig ändå.

Jag mår så jäkla dåligt nu och vill bara gråta ut. Jag vill inte svika gruppen men det är dags att jag tänker på mig själv också.
Puss