torsdag 15 april 2010

Man ska vara stolt för den man är


Jag är så förbaskat stolt över mig själv för den jag är. Jag säger vad jag tycker och står för det jag säger. Jag skiter faktiskt i de konsekvenser jag får. Jag menar varför vara alla andra till lags? Vad tjänar jag på att vara artig?
Man brukar säga att allt ska vara ömsesidigt men så är det inte i verkligheten. Jag struntar i om ni inte gillar mina åsikter, tankar och värderingar. Jag kommer alltid att vara mig själv.

Anledningen till denna inlägg är att en del individer tror att jag ska sluta tycka vem jag är. Jag är kurd och stolt över det och ingen kan ta ifrån mig min identitet. Jag kommer alltid att jobba för de utsatta i samhället oavsett bakgrund, religion, etnicitet,sexualitet. Sådan är jag och sådan kommer jag fortsätta att vara.

Love and Peace