torsdag 22 april 2010

Valdemarsvik

Nu har jag snart varit i Valdemarsvik i en veckas tid. jag måste säga att det är blandade känslor angående jobbet. Vissa saker får mig att fundera om jag verkligen vill jobba kvar eller tacka för mig och försöka hitta ett annat jobb? Åå jag blir så förbaskat på att det ska vara så.

Jag har helt underbara jobbarkompisar förutom en sur och tjurig man, men honom kommer vi att jobba med så att han ändrar sitt attityd mot vissa saker.

Jag känner att jag har mycket mer kompetens kring integrations frågor än mina jobbarkompisar. Jag är stolt att mina ideer blir våra grund principer och målsättning för verksamheten. Jag kommer att försöka forma boendet med mina ideer innan jag försvinner. Ni får gärna tipsa om jobb? Öppen för många förslag.

Nu ska jag umgås med mina älsklingar
LöWe