torsdag 26 november 2009

Förvånad

Jag är förvånad över en del saker,här kommer en kort lista!

¤ Att det finns så många elaka människor
¤ Egoismen
¤ Hatet som människor har inom sig
¤ Att många måste hävda sig hela tiden
¤ Kåt på uppmärksamhet
¤ Att många människor har en dålig självkänsla och självkännedom
¤ Att svartsjuka och avundsjuka styr och formar livet för många
¤ Att kärlek används som toapapper
¤ Att man har för få vänner som man uppskattar
¤ Att mänskligheten på väg till sopkorgen, närmast i min
¤ Att jag fortfarande äslkar, accepterar och respekterar många som de är
Jag kan göra listan ännu lägre men känner att det blir bara mörkare och mörkare ju längre jag tänker på hur det ser ut och är i världen just nu. Tänkt att vi forfarande inte har hittat några lösningar på svällt. Det säger väl ganska mycket att vi människor kan snacka men är handlingsförlamade.

Fortfarande lite hopp kvar om livet!
LOVE