torsdag 19 november 2009

Religion

Jag ska egentligen inte uttala mig om religion. Efterssom jag inte kan så mycket om de olika religioner som finns. Men kan inte låta bli att avsky de individer som använder och tolkar religionen på ett negativt sätt. Att gå ut och säga jag gör det här för min tro och Gud. Vadå är det gud som ber dig att bomba ett helt land och döda de oskyldiga mäniskorna. Använd fy fan inte guds namn när du handlar korkat. Tänk efter nästa gång när du beter dig som en idiot och inte blanda religionen i ditt handlande. Sådana idioter som dig får människor att hata en hel religion.

En annan grej om du är starkt troende och religionen säger att du inte får dricka alkohol, ha sex innan äktenskap etc, varför i hela friden är det ok att du gör det men att snacka skit om din granndotter som gör detsamma??


Lev som du lär eller lär som du lever!!