onsdag 3 mars 2010

Glaad

Jag är glad över vissa saker här i livet. Det är bland annat - det finns människor där ute som tror på mig och på min kompetens. Jag har inte fått så många chanser för att visa vem jag är, vad jag kan prestera och kan åstadkomma.

Jag har fått komma på en enda arbetsintervju och vad händer? De ser min kompetens och ser min vilja att förändra och påverka samhället och människor. Är inte detta helt fantastiskt? En enda intervju och jag kammar hem jobbet :=) I hela mitt långa liv i Sverige har jag varit på tre intervjuer och fått de jobben.

Jag har alltid sagt det ge mig en chans en enda chans och jag begär inte mer. Jag fick den chansen och det gick bra.

Nu ska jag plugga ett tag till sedan ut i det friska men innan det ska jag skriva lite kloka ord ang. hedersrelaterad brott som ska tryckas i ett programblad som kommer att bli en bakgrund till en teaterföreställning.
Puss