torsdag 4 februari 2010

Människor


Jag måste lära mig av mina egna misstag att inte LITA på människor...Jag gör det här misstaget gång på gång och jag lär mig aldrig, varför undrar jag?? Handlar det här om dumhet eller bara att ge chans för mänskligheten? Jag ska inte lova att jag hädanefter ska skärpa mig, men icke, jag verkar inte ha sådana gränser,jag kommer att fortsätta bli besviken gång på gång.

Jag vet inte vad det beror på att man inte kan lita på människor men visst är det trist. Trist att inte kunna dela med sig sina erfarenheter med andra,men det är bara acceptera skiten och gå vidare. Jag kan inte förändra hur människor tänker men kan alltid påverka och minimera falskheten.

Jag har inte så mycket respekt för människors beteende och jag ogillar lömska idioter.Det är alltså för många som är lömska,ljuger och snackar massa skit. Det är synd om er som inte ens kan vara ärliga mot er själva.