tisdag 23 februari 2010

Skit väder och skit humör

Jag vaknade upp med huvudvärk idag igen. jag är skittrött på min huvudvärk, jag går och lägger mig med huvudvärk och vaknar upp med huvudvärk. Döden är nära eller vadå?
Innan jag hade lagt mig så bestämde jag mig för att gå till biblioteket för att plugga i lugn och ro, trodde jag. Jag hittade det tysta rummet i biblioteket och hittade en plats med utsikt mot staden och tar fram mina rättsfall och boken för att sedan börja läsa.
Så in kommer det en jäkla efterbliven kille på 30 bast och såg flummig ut. När han öppnade käften och ställde massa frågor till de som satt bredvid honom var jag tvungen och flytta på mig, jag var där för att PLUGGA inte höra på någon jävla idiot vars kompis var i gazaremsan.

HAn berättade för hela i det så kallade tysta rummet om sina kompisar, som bodde i hela europa och att han var så värdelös på och stava och skriva på svenska eftersom att han pratade och skrev mest på engelska. Allvarligt din pundare du förvandlade min dag till en riktig skitdag då du inte kunde hålla truten.
Jag packade mina saker och plaskade hem i vintervädret. Kallt och blåsigt och riktigt förbannad. Väl hemma möttes jag av choklad som nästan räddare min dag.

Nästa gång pundaren stör mig ska han ångra att han kom till denna jord.

Peace