torsdag 11 februari 2010

Sundsvall

Nu är jag i min hemstad Sundsvall,jag känner mig trygg här och trivs i tillvaron. Jag saknar naturligtvis mina två grabbar som finns kvar i lilla Västervik.
Jag har idag blev väckt av min tel. och det var en positiv tel.samtal. Jag får komma på intervju på tisdagen den 16/2.. Jag är väldigt glad för den här chansen som jag har fått och hoppas verkligen att jag kammar hem jobbet.

Men detta innebär naturligtvis inte att jag har slutat att söka jobb,eftersom man konkurreras alltid med andra människor som är bättre och med mer erfarenhet i bagaget.

En trög startad plugg med juridiken, jag vet inte hur jag ska lära in allt. Men jag har bestämt mig för att klara av det här och vilket jag gör också. Jag är lite okoncentrerad, tänker många saker samtidigt vilket gör att jag missar det roliga med allt jag gör. Skärpning Devo...

Nu ska jag återgå till lagarna nu..

Love