söndag 27 december 2009

Bollen ligger i din hand

Nu har jag suttit och funderat hur jag ska förändra mitt tråkiga liv. Hur ska jag färja den och vara lite kreativ. Jag ska helt enkelt börja med att organisera hur jag vill ha det och hur jag ska uppnå det målet. Syftet naturligtvis är att känna sig levande igen och tänka lite mer positivt(lättare sagt en gjort).Jag har en del på min "att göra lista" men detta betyder inte att jag ska göra allt utan det jag anser är viktigast för mig här och nu.

Med det vill jag säga till er att många gånger får man vara negativ om man känner hopplöshet men kom ihåg att det är bara Du själv som kan ändra din egen situation till det bättre. Visst finns det alltid nå hinder på vägen till det önskade livet men man kan göra sitt bästa för att förändra bara lite i taget. Ställ inte för höga krav på dig själv,lös/förändra problemet i din egen takt.

Bollen ligger i din hand!
LoWe