lördag 19 december 2009

Kalmar och Malmö

Det har varit jätte skönt att komma bort en sväng från svall. Inte för att jag inte trivs I svall men jag känner att jag har inget att hämta där längre och det händer väldigt lite. Jag vill leva i en stad där det händer saker. Malmö verkar vara en sådan stad men man saknar ju kompisar dock. Men jag har väldigt lätt att fixa kompisar så det borde inte vara några problem.
Kalmar är också skön på sitt sätt och där känner jag fler människor men där finns det inte heller så mycket att göra.

Jag har träffat många av mina godingar i Kalmar och jag saknar de redan. Jag hoppas att jag får träffa er igen snart. Tack så mycket alla ni som varit helt underbara mot mig. Jag gillar er väldigt mycket och uppskattar er högt.

Måste bara klaga på vissa individer igen tråkigt att man ska behöva klaga på människor man en gång gillat och hade respekt för. Men det tråkiga är att man aldrig lär sig av sina misstag,misstaget att lita och tro på dem. Jag jobbar på att ignorera svinen som får mig på dåligt humör. Mitt nästa projekt ska vara att jobba bort odugliga individer från jordklotet. Vad faen finns de till? De gör mer skada än nytta. Sådana människor är inte värda något i mina ögon som bara ljuger och spelar ett jävla spel.

De kanske kommer undan nu men jag hoppas att de får det de förtjänar av någon annan. Jag hoppas också att de får känna samma smärta som de orsakar andra.

Nu ska jag njuta vidare min underbara dag med mina underbara kompisar.

Love