fredag 11 december 2009

Våga visa vad du känner!

JAg fungerar som så att de människor jag gillar och betraktar som kompis,tar jag gärna på,kramar,pratar gott om, visar min kärlek för de på olika sätt. Det är alltså från beröring till pussar på kinden till riktiga långa kramar. Men en del människor tror att man är kär i alla framför allt killar som man kramas med. Vad fasen är det för fel att visa sin kärlek även för sina killkompisar? Ska man göra skillnad på vem man kramar och hur man pratar och med vem man pratar med? Det är något som verkligen stör mig att man inte kan vara den man är och att allt precis allt tolkas på ett negativt sätt.
Jag vet hur jag beter mig och har lärt mig hur man ska bete sig men det innebär inte att jag ska dölja vem jag är. Jag kör på mitt sätt och skiter faktiskt i hur andra tänker och tycker om mig. Jag ska inte behöva anpassa mig efter deras värderingar det är dags att de ändrar sina attityder och värderingar och se allt på ett annat perspektiv.

Gilla mig för den jag är!

lÖwE