onsdag 2 december 2009

Får konstiga sms

Alltså,det har hänt igen!
Jag får ofta konstiga sms från folk som jag inte har någon aning om. Sms:en kan vara i form av text eller bilder. Jag kan ge ett exempel på ett sms, hej Devrim kan du ringa upp mig är du snäll? Jag tänker vem faen är du och varför ska jag ringa upp dig? Vad fasen vill du mig? Jag kollar naturligtvis upp nr på eniro men oftast är det hemliga nr.

Ok. jag måste erkänna att det har hänt att även jag har skickat fel många gånger vilket är jätte pinsamt men sådant händer. Jag skulle uppskatta om det är sms som skickas till en av mina kompisar men av misstag hamnar hos mig, skulle utan tvekan gilla det. Men att få sms av andra som inte exixterar i min värld är lite skumt.

Ja mina godingar vi lever i en skum och härlig värld!

Love