tisdag 29 december 2009

Sover Swerige

Vad i hela friden sover hela Sverige eller vad är det frågan om? Jag har sökt ett par jobb innan julen men har inte fått ngt svar än..Jag vill ha svar och orkar inte vänta en dag till för jag har ingen tålamod längre. Jag blir också rätt trött på människor som har ett jobb och bara klagar och klagar,gör ngt åt situationen eller sluta klaga för jag orkar ite höra ngn jävla gnäll era bortskämda snorisar.Är du less på ditt jobb ge mig den,jag skulle uppskatta den mer än dig. Du verkar ju ändå inte trivas eftersom gnället fortsätter och du är alltid på dåligt humör!
Ska vi kanske byta liv,du och jag? Jag har mer energi än dig och gnäller mindre,för du min lila vän du är riktigt jävla bortskämd!!

Jag ska gnälla på er tills jag har ngt eget!
Dags att vakna Swerije