söndag 6 december 2009

Skit dag!

Idag är det verkligen en sådan där skit dag. Ingenting är bra och jag har ingen motivation heller. Ingen inspiration eller fantasi har jag heller. Jag vill inte ens göra ngt åt att jag känner som jag gör. Jag är riktigt riktigt less idag. Det är helt enkelt inte min dag och jag ska iväg och träna,kanske det hjälper.

Känner mig apatisk och trött fast jag var på norra berget på julmarknad. Ja ni som har hört hur mycket jag ogillar julen är nog förvånade att jag var på JULmarknaden men så är fallet. Jag var där för att ge en chans för att känna den där julstämningen som folk pratar om men icke så nicke. Ingen julkänsla här inte.

Just nu önskar jag att jag befann mig i ett varmt och soligt land med mina kära. Både kompisar och familj,alla som vill kunde vara tillsammans och njuta av värmen och gemenskapen. Jag vill ha tillbaka mitt liv jag en gång hade.............