fredag 4 december 2009

Mirakel???

Hmm,igår så beställde jag snö och vad händer idag. Önskan slår in och det snöar just nu men när jag önskar saker som gäller min framtid så verkar inte hända ett skit. JAg vill att det ska ske en mirakel snart. Faen börjar jag tro på ngt som inte existerar(pratar inte om Gud)övernaturliga ting.

Som ni har förståt så kommer jag att flytta till västervik,där finns det ännu mindre saker och göra. Finns inga föreningar som lockar mig heller och Röda Korset har inga verksamheter som intresserar mig. Då tänkte jag föreslå RK i västervik om att starta andra verksamheter som jag kunde driva men då går det inte av massa anledningar. Jag får väl motionera och läsa hela dagarna tills det sker en mirakel.
De jag pratade med hänvisar mig till Kalmar men de verkar inte förstå min situation. Jag har ingen inkomst och lägenhet,tänkte de att jag skulle bo på gatan då eller? För Kalmar hade massa och erbjuda mig,mm jag vet det men det förändrar fortfarande inte min situation. Kanske ska börja pendla och fortsätta jobba som volontär?? Nä nu är det dags och börja kamma in lite pengar :=)

LoVe You all