onsdag 23 december 2009

Jobbig dag!

Idag är det en sådan dag igen,sådan dag som jag inte orkar finnas till,vara glad eller orkar bryr mig om det som händer.En meningslös dag i mitt liv,jag borde ta en promenad i kylan och kanske engagera mig lite för julen men orkar inte ta tag i något. Fy fasen vad BITTER jag är IGEN,det är svårt att komma ur den här negatva världen och tänka positivt pånytt! Jag vill och jag försöker men hamnar i det här träsket igen och återigen.

Jag förstår inte människor som kan hålla masken och leva vidare med sitt liv när de mår som sämst. Hur gör ni? Lär mig för jag orkar inte hålla masken längre. Jag vill visa för hela världen att livet kan suga hårt ibland och vi människor borde ha rätten att visa vad vi känner för sina närmaste. Men att känna skam och svaghet inför andra håller en tillbaka, där går man i sin lilla värld och fortsätter att leva som om allt vore bra. Det enda man lurar är sig själv och ingen annan.När ska vi vara ärliga mot oss själva och respektera dem känslor man har inom sig? Det blir förhoppningsvis den dagen människor inte ger kränkande blickar och accepterar att alla är olika och agerar olika....
Jag har fortfarende mycket kärlek att ge!
Puss på er