fredag 15 januari 2010

Datan tar för mycket tid från mig!

Jag skäms så mycket att jag sitter framför den här dumma burken och får min tid att bara rulla iväg. Men är man ensam på dagarna så blir livet tråkigare och det enda som tröstar dig för tillfället är ändå denna dumma burk.Men lugn för nu har jag verkligen bestämt mig för att ändra på den här onda cirkeln. Jag ska börja att läsa igen, ut i friska luften och vara helt enkelt kreativ.

Från det ena till det andra så har jag inte med mig hela min garderob så nu är man utan kläder också. Tänker dock inte handla då jag kan skänka pengarna till de behövande- Haiti till exempel. Men jag skänker ju pengar regelbundet då jag är medlem på olika organisationer och har ett fadderbarn,jag lever för välgörenhet och ställa upp helt gratis. Jag trivs med det, det är inte min mening att låta negativt vad gäller det.

Nu ska moa hämta min älsklig Dexter från dagiset.Han vill nog hem till matte nu :=)

Puss