onsdag 27 januari 2010

Hmmmm


Sitter med en kopp te i handen framför datorn och tittar ut genom fönstret. Det jag ser är snö,snö och ännu mer snö. Det känns som om snön jävlas med mig,varför snöa så mycket? Det verkar som om Sverige och vädret har bestämt sig för att göra mig lite mer besviken på det hela.

Jag känner mig så grå och omotiverad och musiken som jag lyssnar får mig att spy galla. En kärlekslåt som handlar om,han vill ha tillbaka sin förlorade älskling och jag säger lycka till min vän. Hur mycket du än skriker ut din kärlek så kommer hon nog inte tillbaka för du min vän, du har missat din chans.

Och jag kommer att mista mina chanser genom att sitta här i min gråa vrå och tänka och drömma bort,den drömmen innehåller inget positivt.


Nu ska jag hämta min lilla älskling från dagiset och gosa...