tisdag 19 januari 2010

Vara den du är!!!!

Efter några dagars uppehöll på skrivandet är jag nu tillbaka och känner mig bittrare än någonsin. Igår var det en sådan skit dag och ångesten var på besök. Jag lag i soffan och bara grät som ett litet barn utan anledning. Jag fick höra sedan att det var en ångest attack, ja visst nu är det ångesten som attackerar mig,vem ska jag attackera? Jag borde inte känna mig så nere för nu ska det hända lite saker i mitt lilla liv. Jag ska börja plugga och bli en erfarenhet rikare. Jag vet att så illa kan det vara ibland att man känner sig helt enkelt värdelös och att man alltid blir orättvist behandlad.Men något jag inte visste var hur ont det kan göra att inte känna glädje, motivation och kärlek. Jag vill inte att ngn jävel ens ska tycka synd om mig för mina rubbade känslor för jag vet att känna obalans i livet och oro i själen är återkommande process för många,en del klarar av att hantera det medans för andra tar det lite längre tid att acceptera och bearbeta det. Det är inte jag personligen som har bett om det utan jag blir bara serverad helt gratis. Den som avundas och vill ha lite smakprov på ångesten så vårsogod och jag tänker inte ens hindra dig om du vill vara delaktig i ngt som får en att må så fruktansvärt dåligt.

Många av er tror att det här handlar om att man har förlorat sig själv och inte hittar sin identitet men nu ska jag göra er besviken. Det handlar definitivt inte om en förlorad identitet utan oduglighet. Att man inte duger den man är och att det krävs alltid lite extra av dig just för den Du är.Jag vill vara den jag är och inte vara den du vill att jag ska vara...