tisdag 19 januari 2010

Inse fakta!

Jag måste börja inse fakta att jag aldrig kommer att få ett jobb i Sverige. Det är helt uteslutet för min del. Jag måste också börja inse den faktiska diskrimineringen som pågår.Jag tror på allvar att jag sorteras bort för att jag är kvinna,är gammal och kanske har barn eller väntar barn och naturligtvis mitt vackra namn gör inte saken lättare för mig. Hur länge till måste jag vänta? Hur länge till måste jag skicka in jobb ansökan? Jag är så less så på att vänta och väntandet som inte leder till ngt. Jag tror inte längre på att den som väntar länge väntar på ngt gott? Vad är det som är så gott att jag får vänta hundra år på en ev.intervju?? Nej mina kära vänner arbetsmarknaden suger såsom makthavarna i detta land... Jag är fruktansvärd trött på allt med jobb att göra. Jag avskyr ordet jobb och jag menar det verkligen. Jag har varken tålamod eller ngn jävla förhoppningar kvar. Ni som har ett jobb och gå till sluta faen och klaga hur jobbigt ni har det,gör ngt åt saken istället. Ni som ogillar det jag skriver kan dra åt skogen. Jag kommer inte att sluta skriva det jag känner och vill meddela. antingen gillar man läget eller så drar man.