lördag 2 januari 2010

Människor

Människorasen är den värsta rasen. Jag ogillar så många människor och avskyr alltför fler så listan blir bara längre och längre. Vi människor är lömska,falska,ytliga,giriga,idiotiska,lata,envisa,konflikträdda,maktgalna etc. jag har mött en del av de ovannämnda egenskaper en del människor besitter och jag säger inte att jag är bäst(men att jag har ett hjärta av guld kan man inte förneka)men jag försöker att vara så ärlig som möjligt för att minimera galenskapen av falskhet hos mig själv. Jag har varit väldigt falskt många ggr för att inte förstöra stämningen men andra har fått rätten att göra sitt yttersta för att störa den där goda stämningen.

Get up stand up,stand up four your life
Get up stand up,dont give up the fight

Jag tycker att man ska stå upp för det man tycker är rätt och inte tystas ner av andra maktgalna och idiotiska individer som trycker och ser ner på andra. Ingen är bättre än dig!