tisdag 5 januari 2010

Klantis


Jag är den största klanten i Sundsvall. Jag var på stan en sväng med min kära syster och tittade runt lite. Fann dock inget ;) Sedan så var det dags för en förtjänt fika på Barista, vi satte oss ner och allt var frid och fröjd tills jag tar fram de blanketter som jag skulle fylla i för att sedan lämna till min gamla chef på apoteket. Jag började fylla i blanketterna och min syster attackerar mig och jag tänker samtidigt som hon blåser ut ljusen som ligger på bordet,fan har det tagit åt henne. Så inser jag att mina papper håller på och brinner upp och jag märker inte ens detta. Vi släcker branden innan vi snor allas uppmärksamhet, men vi fick oss ett gott skratt. Doften av det brända försvann så småningom och vi fortsatte att fika.

Allt kan hända när jag är med,både pinsamma och roliga ting :=)

Hoppas att denna kväll slutar lyckligt!!


Puss på tåna