fredag 8 januari 2010

Pendlare...

Jag eller rättare sagt mitt humör pendlar från glädje till depp.Jag är så jäkla trött på det och vill endast känna glädje för snart orkar jag inte. Då är risken stor att jag skiter i allt och inte bryr mig om det som händer.
Min sambo börjar öppna ögonen för ev. kan han tänka sig att jobba utomlands,vem är lycklig då,JAG. Jag vill verkligen bort från Sverige ett tag, många har märkt att jag har mått dåligt ett tag nu och mår fortfarande lite kass av olika anledningar. Så flytt till ett helt nytt land skulle göra mig gott.
Jag flyr från problemen men det är en enkel lösning för mig för varför ens bryr sig längre, hur jag känner och tycker? Jag vill påverka,lära, få utbyte,få andra må bra men när jag inte är helt ok,hur ska jag då orka med andra? Jag önskade bara att många kunde få en inblick i mitt liv och se med egna ögon,känna och leva i de tankar och funderingar jag har då skulle ni förstå min negativism till livet. Livet och att leva är väldigt hårt och mår man lite dåligt så klarar man inte av vissa påfrestningar.
humöret pendlar som vädret,ibland är det soligt och ibland grått precis så är livet också.
LÖwE