fredag 1 januari 2010

2010

Det känns lite skrämmande att 2010 har kommit och intagit sin plats i mitt liv. Mitt liv som har varit halv kaotiskt och jobbigt på många sett. År 2009 har varit både bra och många gånger skit och har vänt mitt liv upp och ner stundtals. Jag hoppas att det nya året tar med sig lite mer lycka till mitt enkla liv och i många andras hem också.

Idag fick jag ett sms av en sk kompis som fick mig och må dåligt. Att denna person kan påverka mig så pass mycket förvånar mig,för du min kära sk vän du har ignorerat mig tusentals gånger. Du har betet dig som ett skit mot mig. Du har varit otrolig oärlig mot mig och svikit mig. Men jag har ändå accepterat dig för den du är, för jag ett hjärta av guld vilket du saknar. Jag hoppas många gånger att du ända mår bra fast du inte ens värd det enligt mig för så sviken har jag blivit av dig.

Nu är det år 2010 och jag vill ha bara ärliga och härliga människor runt om mig, inte några svikare eller lugnare!! Jag har inte alltid varit helt ärlig mot vissa personer som jag älskar men jag har lärt mig av mina misstag och upprepar det inte.
Nu är kl 0148 och jag babblar massa skit ska sluta med det för sängen kallar på mig!
Puss